Ești model sau ai calități de model? Poți deveni modelul celei mai recente campanii a brandului exclusivist de bijuterii Mouawad, cunoscut pentru show-urile Victoria’s Secret, și prezentat de cele mai mari staruri ale lumii. Înscrie-te la casting și poți să ai câștiguri extraordinare – între € 500 și € 10.000!

Etape:

  • În baza castingului realizat de Fashiontv, modelele selectate vor participa la o prima ședință foto. Fiecare model va primi pentru acestă ședință € 500/persoană.
  • În urma primei ședințe foto, dintre modelele participante va fi ales un model care vor face o campanie extinsă, timp de 6 luni, brandului Mouawad, campanie pentru care va primi € 10.000.

Modelele Fashiontv Romania Diana Croitor și Iulia Roșca, selectate în urma campaniei precedente a brandului Mouawad prin intermediul Fashiontv, au fost deja protagonistele unei ședințe foto inedite, ce a avut loc în Mouawad Museum din Beirut.

Găzduind cele mai exclusiviste bijuterii din lume, în valoare de peste 150 de milioane de dolari, Muzeul Mouawad este un loc unic în lume. Astfel că, pe parcursul ședinței foto, modelele au avut oportunitatea de a purta bijuterii impresionante prin frumusețe și valoare. Printre bijuteriile folosite pentru ședința foto se numără celebrul sutien de la Victoria’s Secret – Royal Fantasy Bra în valoare de 10 milioane de dolari, cel mai scump diamant din lume – Excelsior în valoare de 3 milioane de dolari, dar și diamante de colecție, precum cele ale reginelor din Orientul Mijlociu Cleopatra sau Nefertiti.

 

 

Vrei să fii tu următorul model Mouawad? Înscrie-te la casting prin formularul de mai jos și câștigă între € 500 – € 10.000. Vei fi contactată cât mai curând de echipa Fashiontv!

Cine sunt protagonistele campaniei Mouawad? Diana Croitor este deținătoarea titlului Miss Mouawad, și Iulia Roșca, pe lângă alte câteva titluri de frumusețe, a fost încoronată drept Miss Black Sea. Frumoasele modele Fashiontv Romania au fost selectate în urma campaniei de casting derulată de brandul exclusivist de bijuterie Mouawad prin intermediul Fashiontv.