Fashiontv International

despre fashiontv international

Fashiontv poate fi vizionat în peste 190 de țări de pe 5 continente. Adresându-se unui public foarte bine definit, fashiontv se bucură de peste 850 de milioane de telespectatori lunar. De asemenea, fashiontv se situeaza pe locul trei mondial între posturile tv globale pe new media, fiind lider pe segmentul de fashion.

Fashiontv organizează și participă la cele mai importante evenimente la nivel internațional precum Premiile Oscar, Festivalul de Film de la Cannes, Fashion Week-uri, Grand Prix-uri sau competiții sportive internaționale. Rezultatele obținute de-a lungul celor 18 ani de activitate și evenimentele de succes organizate, au crescut vizibilitatea brandului, generând nu numai aprecierea publicului larg, dar și colaborări cu multe companii internaționale de renume. În prezent fashiontv are parteneriate cu toate brandurile premium, precum Cavalli, Armani, Valentino, Dolce & Gabbana, Gucci, Chanel, Victoria’s Secret, Carolina Herrera, Burberry, Manolo Blahnik, Salvatore Ferragamo.

Pe lângă prezentarea colecțiilor celor mai cunoscuți designeri, evenimentelor de marcă și a celor mai fashion destinații de pe mapamond, promovarea turismului ocupă un loc important în programul fashiontv, acesta asigurând vizibilitate într-un mod unic destinațiilor turistice din întreaga lume.

Fondatorul fashiontv, Michel Adam, a fost vizionarul care a inițiat acest concept unic în 1997. Rezultatul mixului între fashion și tv se adresează azi în egală măsură profesioniștilor și celor interesați să fie la curent cu cele mai noi tendințe în modă, frumusețe și lifestyle.

Fashiontv este pe locut trei mondial între posturile tv globale de new media. Site-ul oficial fashiontv.com înregistrează circa 1 milion de vizitatori lunar. În 2011, fashiontv a fost prima televiziune globală care a implementat transmisiile 3D, un progres tehnologic devenit realitate. Telespectatorii fashiontv pot urmări acum în transmisii 4K Ultra HD sau H3D cele mai noi colectii Burberry, Dolce & Gabbana, Gucci, Cavalli, Chanel, Victoria’s Secret, Armani si modele de top, cum ar fi Heidi Klum, Adriana Lima, Tyra Banks, Gisele Bundchen, celel mai importante momente de la Săptămâna Modei din marile orașe, sau reportaje de la Gala premiilor Oscar, Monte Carlo Grand Prix ori Festivalul de Film de la Cannes.

Telespectatorii fashiontv sunt considerați grupul țintă cel mai luxos, dintre toți consumatorii de media, cărora nu numai că le place să urmărească emisiunile de fashion și lifestyle, dar care de asemenea adoptă acest stil de viață. Conform studiilor, fashiontv este printre puținele canale care au înregistrat o creștere continuă a audienței în ultimii 5 ani, fiind cotat în topul “canalelor pentru relaxare”.